kenapa line internet dan line talipon hilang sebelah malam.. kenapa terjadi begitu,, ini sudah malam kedua internet dan line talipon saya berhenti berfungsi sebelah malam.. ada yang menggunakan line saya ke.. harap bagi penjelasan segera
sy nk buat aduan tntng sy pnya unifi..knpa moderm dengan router berkelip2 merah..lepas tu xboleh nk pkai internet..sy da cuba try on off plug,cabut cable pasang balik still mslh x solve..bill sy da bayar..kod kawasan 04 no acc tm sy..1063837544..sy tinggal di Taman Seri Bayu 2 Sungai Lalang Bedong Kedah.
call 100 untuk mintak bantuan dari teknikal Unifi. minta mereka refreshkan port anda. port wifi anda putus putus speednya. kerana itu anda tidak dapat melayari internet.
Hai, @maelnor.
Anda sudah cuba penyelesaian asas di easyfix.unifi.com.my untuk penyelesaian isu yang lebih pantas berkenaan unifi? Jika belum, cuba dulu. Kalau masih juga sama, link tersebut akan terus ke Livechat untuk proceed dengan laporan kerosakan.
Kalau masalah sama juga, boleh contact livechat, PM Facebook unifi atau twitter @helpmeunifi untuk bantuan.
Hai @Hisham071278 . Cuba langkah asas troubleshooting kat easyfix.unifi.com.my untuk penyelesaian isu yang lebih pantas berkenaan unifi.
Kalau masalah sama juga, boleh contact livechat, PM Facebook unifi atau twitter @helpmeunifi untuk bantuan.
Sdh report pd 2/5/2022....sampai sekarang masalah tetap sama....cal hotline...tunggu teknician dtg....sampai sekarang Blum dtg....no...Pon sya 01125358783
Hi @pitungshaah78 . Untuk semak laporan awak boleh hubungi contact center unifi https://home.unifi.com.my/support/contact-us. Nombor telefon sebaiknya tidak di dedahkan kepada umum, takut nanti di salah gunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.
Lampu LOS berkelip2. Internet x berfungsi
Hubungi talian 100, press 1 untuk bahagian kerosakkan dan teknikal. anda juga boleh live chat atau dm di unifi@ twitter dan facebook.