Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

ranis306
New-in-Town ✪

Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Mohon aktivekan akun unifi saya. Bayaran sudah di buat.

 

RM0:unifi: Hi there! We have received your payment of RM170.15 for Acc No: 1040487876 on 24/11/2020. Track your payment at unifi.com.my Thank you.

6 REPLIES 6
remstr
Mayor

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Hai @ranis306 ,

 

JIka selepas 2 jam akaun anda belum active, anda boleh hubungi livechat.

https://livechat.tm.com.my/


Norfazri8309
Contributing Citizen ✪

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Akaun saya masih tidak aktif..bill sudah dibayar
Hafizomar
New-in-Town ✪

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive


@ranis306 wrote:

Mohon aktivekan akun unifi saya. Bayaran sudah di buat.

 

RM0:unifi: Hi there! We have received your payment of RM170.15 for Acc No: 1040487876 on 24/11/2020. Track your payment at unifi.com.my Thank you.


 

Hafizomar
New-in-Town ✪

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Saya sudah bayar tp tidak aktif
2D_Ackerman
Sheriff

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Hi @Hafizomar , bagaimana dengan akaun anda ini , ? Adakah sudah cuba  merujuk dengan pihak khidmat pelanggan TM untuk bantuan lanjut >  https://home.unifi.com.my/support/contact-us ?

J0seY
Sheriff

Re: Bill sudah bayar tetapi akaun tidak aktive

Hai, @Hafizomar 

Boleh terus call 100 dan semak jika bayaran anda telah diterima dan jumlah mencukupi untuk mengaktifkan talian. Sebelum itu, boleh restart modem/router dan semak connection dahulu.

 

Anda boleh menggunakan EasyFix bagi bantuan layan diri. Sila layari https://easyfix.unifi.com.my/ untuk penyelesaian masalah yang lebih pantas berkenaan unifi.