cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

LINGKUP SAHAJALAH TM

unknown32
Contributing Citizen ✪

LINGKUP SAHAJALAH TM

TM sekarang memang dah MELAMPAU! Mentang-mentang sekarang semua guna Internet, TM nak caj lebih pula dari langganan. Memang sangat kuasa monopoli kau ni. Nak kerja kat TM pun dia pilih kroni dia. Pelajar awam nk dapat biasiswa pun tak boleh, dia pilih kroni. LINGKUP SAHAJA LAH TM MALAYSIA!! 

2 REPLIES 2
zaimani
Contributing Citizen ✪✪✪

Re: LINGKUP SAHAJALAH TM

Nampak macam ada beberapa isu:

1. Nak caj lebih dari langganan.

2. Pilih kroni untuk kerja dengan TM.

3. Biasiswa juga pilih kroni.

4. TM monopoli.

Saya rasa sabjek yang menarik adalah caj lebih dari langganan. Bolih tolong beri penjelasan lanjut supaya semua pengguna jelas dan tidak tertipu. Terima kasih

remstr
Mayor

Re: LINGKUP SAHAJALAH TM

Hai @unknown32 ,

 

Berat tuduhan anda ini. Jika anda ada bukti atau sesuatu untuk back up tuduhan anda ini, bolehlah share dengan kami semua.

 

Jangan lupa negara kita masih ada badan penguasa, masih ada MCMC, jadi jika anda yakin dengan tuduhan anda MCMC sedia mendengar.