Saya sudah mendaftar untuk pakej Unifi pada 17.04.2021 dengan Agen TM. Pemasangan akan dibuat pada 24.04.2021. Malangnya, hari ini agent TM ada massage saya memberitahu bahawa lorong rumah saya tiada Port untuk sambung cable unifi.Brp lama tempoh pihak TM untuk menambah Port Unifi?
untuk masalah port selalunya kena daftar interest dulu dekat tmpoint. agen tak boleh buat apa pun actually better berurusan dengan tmpoint terus.
Terima kasih atas makluman darpada pihak tuan.
Dimaklumkan bahawa lorong rumah saya sudah diupdate dalam sistem Unifi. Pagi tadi saya mencuba menyemak coverage Unifi untuk lorong rumah saya sudah terpapar. Sebelum ini lorong rumah saya tidak wujud. Malam kelmarin saya telah menerima email temu janji untuk pemasangan unifi pada hari ini. Mengikut maklumat yang saya terima dari agen TM saya, kabel fiber akan disambung dengan port di lorong belakang rumah saya. Syabas TM kerana mengambil tindakan yang pantas.
Dimanakah sy boleh buat semakan untuk liputan unifi kerana skrg sy gunakan streamyx sedangkan di lrg bersebelahan under liputan unifi sudah? Untuk pengetahuan pihak cik, saya di kawasan lrg 7g, Sibu Jaya, 96000 Sibu