cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Saya dah buat pembayaran bil , kenapa masih tiada internet.

Hanynany
New-in-Town ✪

Saya dah buat pembayaran bil , kenapa masih tiada internet.

 
2 REPLIES 2
remstr
Mayor

Re: Saya dah buat pembayaran bil , kenapa masih tiada internet.

Hai @Hanynany ,

 

Mungkin internet anda down bukan sebab tidak bayar bill, atau masih ada baki tunggakan yang belum dijelaskan. Untuk kepastian, anda boleh check dalam myunifi app anda untuk baki, jika tiada anda boleh terus livechat untuk buka report.

 

Cara hubungi livechat


house707
Contributing Citizen ✪✪

Re: Saya dah buat pembayaran bil , kenapa masih tiada internet.

Live chat is very slow. And it is just a chatbot. It will not accurately key in your request. Thus, wasting more time. Best advice is to walk-in to TM retail counter to and meet our with teller reception for them to open a report. Within 48 hours, technician will arrive to help you at your home location. Opt to pay for RM53 service charge to support TM service commissions.