TERMINATION

Aisyah-22
New-in-Town ✪

TERMINATION

Encik/Puan/Cik,
Tujuan emel saya ini adalah untuk membuat pembatalan akaun UNIFI WIFI.
Ini kerana saya ingin berpindah tempat tinggal dan tidak lagi menggunakan Unifi WIFI kerana telah mempunyai servis WIFI lain di tempat baru. Namun begitu nombor simcard saya masih lagi ingin saya gunakan.
Mohon bantuan pihak TM untuk proses seterusnya bagi memproses pembatalan/menamatkan servis Unifi WIFI pada 30 Jun 2022. 
Tags (2)
4 REPLIES 4
Wawa163
Sheriff

Re: TERMINATION

Hi @Aisyah-22 .  Cik guna perkhidmatan unifi home, Streamyx atau unifi air?  Boleh terus buat pertanyaan dan permohonan penamatan di talian 100, live chat atau facebook > https://home.unifi.com.my/support/contact-us

bathosai_11
Sheriff

Re: TERMINATION


@Aisyah-22 wrote:
Encik/Puan/Cik,
Tujuan emel saya ini adalah untuk membuat pembatalan akaun UNIFI WIFI.
Ini kerana saya ingin berpindah tempat tinggal dan tidak lagi menggunakan Unifi WIFI kerana telah mempunyai servis WIFI lain di tempat baru. Namun begitu nombor simcard saya masih lagi ingin saya gunakan.
Mohon bantuan pihak TM untuk proses seterusnya bagi memproses pembatalan/menamatkan servis Unifi WIFI pada 30 Jun 2022. 

Hai Aisyah-22

 

Sekiranya tiada maklum balas melalui email, anda juga boleh terus hubungi unifi menggunakan saluran yang ada di https://home.unifi.com.my/support/contact-us. Notis 30 hari diperlukan sebelum penamatan akaun boleh dibuat.

Kasmaini
Distinguished Citizen ✪✪✪

Re: TERMINATION

Anda boleh call 100,LiveChat atau terus ke HQ TMPoint berdekatan untuk berbincang berkaitan issue ini kepada mereka

Zul_theGreat
Sheriff

Re: TERMINATION

Hi @Aisyah-22 

Anda guna servis unifi air ke? Biasanya kalau pakai SIM ,samada unifi air ataupun mobile bebas prepaid.  Kalau guna unifi air,  nombor SIM x boleh port out.  Boleh contact unifi care crew untuk batalkan. Biasanya proses dalam 24 jam je.