macamana nk buat aduan berkenaan line wifi unifi.. saya called 100 operator minta masukkan no telefon unifi tapi tak valid pulak.. tolong saya selesaikan.. tq
Hai @rinasuriati123 ,
Service number anda bermula dengan kod kawasan (contoh 03) dan diikuti dengan nombor. Anda boleh cuba hubungi livechat tapi service number masih diperlukan -->https://livechat.tm.com.my/
salam
mbps internet saya terlalu lemah
bacaan yang dipaparkan hanya 5.7 mbps
mohon tidakan segera
Unifi no internt
Unifi. No intrnt
Hai @Zailina1 , anda sudah restart modem dan wireless router, dan menyemak sambungan kabel unifi dalam rumah anda dalam keadaan baik ya?
Anda boleh rujuk pautan ini untuk panduan sambungan kabel: https://easyfix.unifi.com.my
Pilih TipsAndTricks, unifi physical setup, kemudian pilih unifi fiber physical connection.
Jika isu masih sama anda boleh menghubungi sokongan mereka untuk menyemak lebih lanjut tentang isu internet anda. Anda boleh menghubungi saluran mereka di sini>https://home.unifi.com.my/support/contact-us.
TM 100-call 100
Livechat - https://maya.unifi.com.my/
Facebook - https://www.facebook.com/weareunifi/
Twitter - https://twitter.com/helpmeunifi
hai @Zailina1 sudah ada internet akses atau belum? dah cuba hubungi support team mereka?kalau belum baik hubungi segera untuk mereka bantu buatkan laporan kepada pihak teknikal. boleh cuba hubungi mereka di talian 100 atau Live Chat untuk bantuan.