My post has been marked as spam but this is my first time posting and it is about my unifi air problem. Please unmark it as spam, I am not spamming.
Link to post: (Unifi air: Tiada line sejak 3hb jun)
by cp3_p0n3
Sejak 3hb jun, line unifi air saya hilang. Saya telah pm @helpmeunifi di twitter dan telah melalui proses T/S sama dia. Router masih tunjuk lampu merah. Mohon sangat TM baiki line segera. Bawah ialah info yang saya share sama @helpmeunifi: Nombor akaun: 32XXXXXXXX Alamat: XXXX, 93250 Siburan, Sarawak, Koordinat: 1.422500,110.293173 Nombor Service Ticket: CAS-220604-521258
This message has 0 replies
Hi @cp3_p0n3 . Dah cuba follow up semula status laporan dengan team unifi? Cuba semak juga liputan unifi Air untuk alamat anda kat link ini > https://unifi.com.my/check-coverage . Kalau dah buat laporan biasanya team unifi akan beri maklum balas dalam tempoh 1-3 hari di emel anda. Boleh terus contact team unifi untuk semakan ya (https://home.unifi.com.my/support/contact-us)