i don't have unifi mobile package so i not sure is there a bill detail send by email ?
for unifi Home , i know they will send the bill detail (same as last time Pos bill) , check there what they charge for the RMxxx ??
sama dengan akaun my wife, bertahun bayar rm148, suddenly kena potong, ada tunggakan, rupa-rupanya "diskaun dah tamat", bulanan dah naik jadi rm200++ pembayaran bulanan yang rm148 tu tak cukup! saya dah suruh my close akaun, tukar ke maxis fibre, rm149 for 300mbps, bye bye TM!
saya punya bil pun mahal. sy langgan postpaid yang RM59 tp bil sy jadi RM123. tp tak bagi tahu yang lebih tu datang daripada mana. sepatutnya bagi tahu dlu masa customer nak reg tu. bg tahu bahawa akan ada charge lebih bulan pertama ke apa ke. so cust akan tahu n boleh buat keputusan nak tukar or tak. ini tidak, tiba2 masuk sekali ganda. datang daripada mana pun xtahu.
I just sign up unifi ur world plan rm228 including one mobile line rm59 free , and add one another line rm59 , but I 3/7/21 received email bill charging two line and charging rm79 for one line , my total bill need to pay rm197.65 , why???