cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

Farah3409
Contributing Citizen ✪

Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

Hai macam mana ya cara nak dapatkan semula no yang dah terminate?

 

Kalau tak boleh re activated, ada tak cara lain nak dapat semula no yang sama?

 

Beli baru no tu ke? Macam mana caranya ya? Please help me

4 REPLIES 4
remstr
Mayor

Re: Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

Hai @Farah3409 ,

 

Nombor yang di terminate disebabkan tidak verify IC, memang tak boleh di aktifkan balik.


user94675
Contributing Citizen ✪

Re: Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

kenapa x bole <removed>..suka hati je terminate nombor orang.

ckp reminder2 lah..

helo admin ko tengok ke sms email personal.

 

zaman sekarang orang pakai whatsapp lah.

Farah3409
Contributing Citizen ✪

Re: Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

Hai @remstr

Thank u for ur clarify.

 

eyna920411
Contributing Citizen ✪

Re: Boleh ajar cara nak dapatkan semula no yang dah terminate

i pun sama kena terminate😭

memang susah kena tukar nunber lagi.sepatutnya tak blh terminate macam ni.....