Kegagalan membayar bil

HidayahKamil86
Contributing Citizen ✪

Kegagalan membayar bil

hai, saya hidayah.

saya gagal membuat pembayaran bil telefon saya pada januari yang lalu. sejak daripada itu, akaun saya telah disekat sehingga lah ke hari ini. dalam tempoh itu juga.. panggilan masuk serta sms juga tidak dapat diterima. sekiranya saya ingin mengaktifkan kembali no telifon saya, :-

- berapakah minimum jumlah yang saya perlu bayar?

- boleh kah sekiranya saya ingin menukar kepada no yang baru?

- berapakah jumlah tunggakan keseluruhan bil saya?

1 REPLY 1
Aut0pHyLaXiS
Upholding Citizen ✪✪

Re: Kegagalan membayar bil

Hi Hidayah,
Saya rasa lebih baik anda semak dengan Live Chat untuk maklumat lanjut berkenaan akaun anda.
https://mobile.unifi.com.my/explore/contact-us