Masalah nak validate myunifi app (pengguna baru myunifi app).
Saya dah terima bil yang terbaru dengan nombor akaun yang terbaru. Sebab, saya ni bekas pengguna Webe dan kemudiannya ditukarkan kepada unifi Mobile. Masalahnya, saya dah register dan memasukkn maklumat yang diperlukan, tetapi gagal.
Annoying laaa.. dah bayar.. check kat app.. sepatut nya balance "0".. tetapi masih tertera bill semasa. 🤪
Hi there i want to ask. Kenapa i tkboleh guna hotspot on my other phone ya? Before this boleh je. LTE , tiba2 dpt msg kena add on hotspot pulak. Help pls...
terkena yg no. 2. saya x dpt pun SMS tu, tapi x pe la dah baca kat sini. TM billing pun 1 hal hantar email reminder kata ada overdue suruh bayar, padahal billing dorg yg silap. Adehhh laaa TM.
Masalan yang sama juga berlaku pada saya..
saya buat permohonan keluar dari pospaid dan beetukar ke telco lain. bill tiada tunggakan.
Tiada kontrak. bagaimana nak tahu status?
Sya nak terminate no 0133676165
SAma macam saya. Yg di offer RM59 tapi kena RM79. Sekarang line saya kena bar.
Apakena dengan Unifi Mobile ni? Sudahlah hotline number takda. Nak bercakap dgn org yg sepatutnya pun tak boleh. Memang nak kena maki.