Bagaimana nak bayar rm100 ni. Takde keluar dalam bill pun
hai saya baru lepas bayar melalui apps myunifi,tapi masih belum dapat apa apa sms seperti yang dinyatakan,tapi sudah dapat receipt bayaran melalui email,adakah bayaran saya berjaya ?
kamu tengok myunifi apps , dalam punya balance ada -RM100 tak ?
yaa saya pun mcm tu😅
Hi qayyum40,
Cuba semak balik rekod pembayaran tu dlm myunifi apps atau tunggu pada penyata bil akan dtg. Kalau nak lg yakin, boleh je cuba hubungi unifi support channel untuk semakan lanjut > https://home.unifi.com.my/support/contact-us 👍
@unikufipu wrote:
yaa saya pun mcm tu😅
@unikufipu anda boleh buat pembayaran pendahuluan unifi RM 100 seperti yang disarankan di sini
P/s: Nombor akaun (10 digit) boleh disemak melalui aplikasi myunifi atau melalui pengesahan order yang dihantar melalui emel berdaftar.
Untuk semakan jika payment tersebut telah berjaya atau tidak, anda boleh login aplikasi myunifi > dibahagian bawah, pilih 'Account' > Klik pada nombor akaun yang anda buat bayaran > Skrol kebawah dan lihat pada Transaction History > 'Payment' jika ada sejarah pembayaran anda pada tarikh dan masa bayaran dilakukan. Untuk kepastian dan semakan lanjut tentang status pembayaran, anda boleh rujuk terus dengan unifi support di > https://home.unifi.com.my/support/contact-us